Інформація про страхового посередника
1) Страховий агент.
Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю "Страхова агенція "єАгент"
Скорочене найменування: ТОВ "Страхова агенція "єАгент"
Код ЄДРПОУ 45627149
Місцезнаходження: Україна, 01001, м.Київ, вул. Чикаленка Євгена, буд. 9
Адреса вебсайту: https://eagent.in.ua
2) Повноваження Страхового агента.
ТОВ "Страхова агенція "єАгент" є страховим по, який діє від імені та за дорученням страхової компанії та надає посередницькі послуги з укладення договорів страхування, в тому числі:
1. рекламування та/або проведення маркетингових, рекламних та інших підготовчих заходів, спрямованих на укладення Договорів страхування;
2. пропонування, пропозиція та консультування Страхувальника щодо укладення Договору страхування, проведення іншої роботи з підготовки до укладення Договорів страхування;
3. укладення Договору страхування;
3) перелік класів страхування, за якими Страховий агент реалізує страхові продукти:
Клас 1 «Страхування від нещасного випадку (в тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання»;
Клас 2 «Страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування)»;
Клас 3 «Страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)»;
Клас 10 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника)» за ризиком страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що здійснюється відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільноправової відповідальності власників наземних транспортних засобів»;
Клас 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)»;
Клас 16 «Страхування інших фінансових ризиків (крім визначених класами 14, 15)»;
Клас 18 «Страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі)»
4) Можливість надання індивідуальної консультації та рекомендацій щодо умов страхового продукту.
ТОВ "Страхова агенція "єАгент" надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукта відповідно до потреб клієнта при зверненні клієнта до служби підтримки на пошту info@eagent.in.ua.
5) реквізити для сплати страхової премії за договорами страхування на поточний рахунок Страхового агента:
ТОВ Страхова агенція «єАгент»,
ЄДРПОУ: 45627149
номер поточного рахунку: UA923052990000026001046233952
в АТ КБ "Приватбанк"
Призначення платежу “Страховий платіж за договором страхування № ______ від _____ р.
6) Номер запису в Реєстрі посередників
Реєстраційний номер - 00000119
id-запис - XCYJI1847636678 від 11.03.2025
7) Перелік співробітників з реалізації страхових продуктів
8) Наявність істотної участі в будь-якому страховику.
ТОВ "Страхова агенція "єАгент" не має істотної участі в будь-якому із страховиків.
9) Наявність істотної участі страховика у страховому агенті.
Будь-який страховик не має істотної участі в ТОВ "Страхова агенція "єАгент"
10) Вид винагороди за укладення договору страхування, порядок та умови її виплати.
За укладання договорів страхування страховий агент отримує комісійну винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому агенту сплачує страхова компанія.
11) Розмір та спосіб оплати послуг страхового агента безпосередньо клієнтом.
Клієнт не оплачує послуги страхового агента.
12) Будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення. Будь-які інші платежі (крім страхової премії) Клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов договору страхування після його укладення.
13) Інформація про механізми та способи захисту прав
Звернення розглядаються і вирішуються Страховиком у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його розгляду, що не може перевищувати сорока п'яти днів.
Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр Страховика та/або страхового агента чи письмовим на електронну пошту Страховика або засобами поштового зв’язку на його адресу.
Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:
- Національному банку України (на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection; або на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел: 0 800 505 240);
- до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1, тел. (044) 279 12 70, e-mail: info@dpss.gov.ua).
Подання клієнтом скарги до Страховика або компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а у разі незгоди споживача з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.